loading...
توبه...وبلاگی برای متحول شدن
مهدی شهریاری بازدید : 155 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)
نذر کردم گر از این غم به در آیم روزی.... تا در میکده شادان و غزل خوان بروم

یه زندگی دیگه ای می خواستم

یه زندگی پاک و زیبا

یه زندگی که فقط خدا توش بدرخشه و بس

با کسی باشم که منو هر روز به خدا نزدیک تر کنه

یه زندگی برپایه معنویات

چی شد پس؟

اون همه آمال و آرزو کجا رفت

خودم باعثش شدم؟

تو رو نمی تونم مقصر بدونم اما کاش ....

برگشتنم سخته

خیلی سخت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا یاریم کن...... وقتی به خوبیها و مهربانی های تو می نگرم.... بدیها و اشتباهات خود را مشاهده می کنم..... و آنوقت که رحمت و بخشش بی منتهایت مرا نشانه میرود..... بار شرمندگی گناهانم بیشتر از پیش بر دوشم سنگینی میکند..... خدایا هر چه می دهی رحمت است و هر چه نمی دهی مصلحت..... اگر مصلحت این است که هیچ چیز نداشته باشم راضیم به رضایت..... ولی نظرت را از من مگیر..... یاریم کن آن کنم که تو راضی باشی و آن طور شوم که تو می خواهی ...آمین یا رب العالمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 10,883