loading...
توبه...وبلاگی برای متحول شدن
مهدی شهریاری بازدید : 183 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

یا امام رضا حرم تو بهشت گمشده همه ادمایی هستش که گم شدن تو خودشون

سلام به همه ببخشید مدتی نبودم مشهد بودم

چقدر احساس ادم قشنگ میشه وقتی اروم اروم به طرف حرم راه می ره

چقدر سخته ادم مشکلی داشته باشه به وسعت یه دریا اما نتونه بگه تو حرم

میگن امام رضا خیلی پیش خدا ابرو داره که حاجته خیلیا رو میده ای کاش منم جز

اون دسته از خیلیا بودم

چه عظمتی داره این حرم امام رضا از کجاها که نیومده بودن مشهد

وقتی جلو حرم ایستاده بودم ادمایی رو که از کنارم رد می شدن همه دعا می کردن منم می گفتم امین

کارم شده بود امین گفتن حاجت اینو اون

نشد خودم دعا کنم

یا امام رضا به حق امام جواد به حق سر بریده امام حسین حاجته همه رو بده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا یاریم کن...... وقتی به خوبیها و مهربانی های تو می نگرم.... بدیها و اشتباهات خود را مشاهده می کنم..... و آنوقت که رحمت و بخشش بی منتهایت مرا نشانه میرود..... بار شرمندگی گناهانم بیشتر از پیش بر دوشم سنگینی میکند..... خدایا هر چه می دهی رحمت است و هر چه نمی دهی مصلحت..... اگر مصلحت این است که هیچ چیز نداشته باشم راضیم به رضایت..... ولی نظرت را از من مگیر..... یاریم کن آن کنم که تو راضی باشی و آن طور شوم که تو می خواهی ...آمین یا رب العالمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 10,873