loading...
توبه...وبلاگی برای متحول شدن
مهدی شهریاری بازدید : 375 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (0)

1- پشيمانى بر آنچه كه گذشت

یا تواب ! ای معشوق من ! احساس گناه میکنم از اینکه تورو از خودم ناراحت کردم ... ناراحتم از اینکه با دست خودم شرایط داشتن خوبی و آرامش رو از خودم صلب کردم ... و ضررهای جسمی_روانی گناهان رو بر این امانت هات آوردم. گاهی وقتا فراموشت میکنم .... گاهی وقتا فریب شیطان و دنیا رو خوردم و گاهی وقتا ... گاهی وقتا شایدم گول این روانشناسای غرب رو خوردم و فکر کردم احساس گناه بده ... ببخششون ای خدا . چون نمیدونن همین این حس مارو به سوی تو میآره . (( میدونم میبخشیم ))

2- تصميم جدى بر بازنگشتن به گناه

ای صاحب عزم و اراده! ازت میخوام که از اون دریای بی انتهات بهم نعمت زیبای صبر رو بدی ... صبر بر شهوات و گناه.... صبر و اراده برای گفتن نه به نفسم . کسی که موبایلش تو wc می افتاده می فهمه من چی میگم .... دیگه تا آخر عمر با خودش اونجا که میره موبایل نمیبره .

کاری کن که شرایط انجام گناه ایجاد نشه ... منو از بدی دور کن ! ((میدونم میبخشیم))

3- ادا كردن حقوق مردم به مردم

یا عادل ! میدونم حق الناس رو نمیبخشی .... میدونم حالم حسابی گرفته خواهد شد اونروزی که یک ذره چندین برابر حساب میشه .... اما برا ادای حقوق مردم هم روی به تو میارم ... ای خدای قادر لطفا به من 1- آگاهی نسبت به حقوقی که زیرپا گذاشتم (حق پدر و مادر) 2- توانایی کسب رضایت از طرف (عذرخواهی یا مالی) 3- رافتی الهی در دل فرد (بخششم از لحاظ معنوی _ مادی)

 

رو عطا کن . ای خدایا همین الان حقوقی از مردم که ضایع کردم رو مینویسم تا با یک برنامه به حسابشون برسم ... (( میدونم می بخشیم))

4- اداى واجبات ضايع شده

یا معبود! تو عباداتت کم گذاشتم ... نماز نخوندم ... روزه نگرفتم ... قرآن رو گذاشتم کنار ... تفکر رو محدود کردم ... غسل و وضو و پاکیزه کردن رو به تمسخر گذاشتم کنار .

تو ادای حقوق تو هیچی نمیتونم بگم ... . و حسی نمیکنم .... مگر امید ...مگر خودت و مگر بخششت! ای خدایا کاری کن که ...

<!--[if !supportLists]-->- برای رضای تو نماز های قضام رو با برنامه صحیح بخونم . نمازهام رو کامل و عاشقانه بخونم .<!--[endif]-->

<!--[if !supportLists]-->- برای رضای تو روزه های قضا رو بگیرم .... روضه واقعی داشته باشم ... گوش و چشم و فکرو..<!--[endif]-->

<!--[if !supportLists]-->- تو قرآن (حرف تو) تفکر کنم و سعی کنم تو زندگی به کار ببندمش .<!--[endif]-->

<!--[if !supportLists]-->- غسل و پکبزکی داشته باشم ... به وسیله آب (که خودت میگی پاک کنندس) آلودگی رو از فکرم ...چشمم...گوشم...دهانم پاک کنم. (دوستان باور کنید اینکار عملیه .... امتحان کنید!) با رحمتت گناهایی که دست راست و چپم  انجام داده محو میشن ... بدی هایی که با اکسیژن شش راست و چپ کردم ... جاهای بدی که با پای راست و چپ رفتم و استفاده های ناصحیح از اعضای جنسی ام .بار سنگین گناهام که روی شونه هامه میریزه و درد کمرم (که به خاطر نداشتن تکیه گاه مطمین هست) آروم میشه ... و از همه مهمتر درد های استرسی قفسه سینه ام به یاد تو تسکین میابه و قلبم ... قلبم تهی میشه از غیرو خونه ای میشه برا یاد تو ... تا آروم بشم و ایمن .<!--[endif]-->

 

5 - آب كردن گوشتى كه بر گناه به بدن روييده تا جايى كه اثرى از آن گوشت بر استخوان نماند ، و گوشت تازه در حال عبادت بين پوست و استخوان برويد .

 6- چشاندن رنج طاعت به بدن ، چنانكه لذت معصيت به آن چشانده شد ،

پس از عبور از اين شش مرحله بگو : استغفر اللّه

 تمام وجودم رو به سوی تو میکنم که همه چیز از تو منشا گرفته ... ای بهترین تکیه گاه ... آیا بخشیدی بندت رو؟ به حق عاشقات ... به حق این ماه قشنگت .... و به حق "حق" قسمت میدم منو بخخشی !.... آمین یا رب العالمین . 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایا یاریم کن...... وقتی به خوبیها و مهربانی های تو می نگرم.... بدیها و اشتباهات خود را مشاهده می کنم..... و آنوقت که رحمت و بخشش بی منتهایت مرا نشانه میرود..... بار شرمندگی گناهانم بیشتر از پیش بر دوشم سنگینی میکند..... خدایا هر چه می دهی رحمت است و هر چه نمی دهی مصلحت..... اگر مصلحت این است که هیچ چیز نداشته باشم راضیم به رضایت..... ولی نظرت را از من مگیر..... یاریم کن آن کنم که تو راضی باشی و آن طور شوم که تو می خواهی ...آمین یا رب العالمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 190
  • بازدید کلی : 10,878